Vandaag kwam de basisschool Heilig Hart uit fleringen even aan om even lekker te jeu de Boulen. Het waren de groene en 7 en 8 van deze school die op weg waren naar de langenberg voor een 3 daagse kamp.
Ze hadden van te voren even contact de vereniging gehad of dit mogelijk was, en daar eerst door hun positief op gereageerd. Ze arriveerden om ongeveer 11:00 uur en zij meteen begonnen met Boulen.
De kinderen in totaal 18 en 3 begeleiders vonden heel mooi. We hadden dan ook gezorgd voor wat gezelligheid met wat muziek op de achtergrond. Rond 13:00 uur dus na hun lunch zijn ze dan verder gefietst naar Rijssen.
Ze bedankten ons hartelijk en lieten zelfs een leuk presentje na.